De voorbereidingen

Het is nu half augustus en ik ben volop bezig met de voorbereidingen van mijn Erasmusavontuur. Wat ga ik meenemen? Wat moet er nog gebeuren? En natuurlijk: welke documenten heb ik nodig? Vandaag ben ik met mama naar het Turks Consulaat in Wilrijk gegaan. We hadden alle nodige formulieren bij, dachten we. Maar toen we er aankwamen bleek dat ik ook een reispas nodig heb. Dat vermoedde ik natuurlijk zelf al, maar we waren een tijdje geleden op het gemeentehuis gaan informeren wat ik nodig had, en daar zeiden ze dat een reispas niet nodig was. Dus we zijn weer te goedgelovig geweest

Blog van sofieopreis : Sofie in Turkije, De voorbereidingen

Morgen gaan we dus naar het gemeentehuis voor een reispas, en daarna kunnen we weer een tripje maken naar Wilrijk. Ik hoop dat het allemaal een beetje vlot zal gaan, dat ik 'zorgenloos' kan vertrekken.

Reacties

Reacties

Inge

t Is nu aftellen... Reispas is in de maak...

Anine

Jij was in Wilrijk en hebt mij niet bezocht, zo vlakbij?? Shame on you! *slap slap in the face*

Sofie

Kmoest werken :( dus we moesten rap rap op en af naar Wilrijk :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!