Usak & Antalya

Zaterdagochtend om 11u namen Sarah en ik de bus naar Usak, de hometown van mijn flatmates Sezer en Sülo. We waren helemaal klaar om 4 dagen lang betutteld en volgepropt te worden. Eenmaal aangekomen begon het al. Sezer's mama Aynur had Bayramkadootjes voor ons. Voor elk een mooi armbandje. En we waren nog geen 2 minuten binnen toen ze al vroegen: 'Are you hungry?'. Een lekkere lunch konden we natuurlijk niet afslaan. Na de lunch zijn we Usak gaan ontdekken. Een schattig, niet zo groot stadje. Maar wel erg gezellig. Qua grootte een beetje vergelijkbaar met Mol.

's Avonds kregen we weer een gigadiner. Na het diner zijn we mee gaan kijken naar een voetbalmatch. Sezer en Sülo zouden tegen enkele vrienden spelen. Uiteindelijk zijn ze gewonnen met 10-3 ofzo, dus ze zijn best goed :). Daarna was het wachten op de chauffeur. Die nacht zouden we vertrekken naar Belek, Antalya, voor een dagje zon, zee, strand. Na 4u in de auto kwamen we er eindelijk aan. Het was best een verschrikkelijke nacht. We zaten met 5 in een vrij klein autootje, bewegen was moeilijk, en comfortabel zitten nog moeilijker.

Toen we aankwamen was onze verbazing dus nog des te groter toen we het huis zagen waar we zouden logeren. Hoewel, huis is niet echt de goede benaming. Villa zal eerder in de buurt komen. Een woonst met zwembad, sauna, miljarden slaap- en badkamers, en een ROND bed! Zalig.

Zondag zijn we dan naar het strand gegaan en hebben lekker geluierd. 's Avonds hebben we Belek verkend. Een toeristisch stadje waar vooral duits werd gepraat.

Na een overheerlijk diner zijn we teruggereden naar Usak.

Maandag zijn we dan nog wat gaan shoppen. Sarah en ik hadden enkele spulletjes gezien die we wilden kopen, dus gingen we op jacht! Ik heb gevonden wat ik zocht: een suuuupermooie, knalroze, blingbling prinsessenjurk voor Jinthe, mijn babysitkindje. Ik ben er zelf helemaal zot van, nu maar hopen dat zij hem ook mooi vindt. :)

Dinsdag zijn we jammer genoeg naar huis gekomen. Hoewel het ook fijn is om terug in Eskisehir te zijn. Home sweet home zeker?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!