Midterms & uitkijken naar Cyprus

Deze week had ik al midtermexamens. Voor mij waren het 2 examens en 1 essay. Het examen van Basic Photography was een multiple choice examen, zo eentje waarbij je bolletjes moet inkleuren, zodat het achteraf automatisch kan verbeterd worden. Had ik nog nooit meegemaakt :) Maar ik denk dat het wel oke was.

Vandaag had ik dan nog mijn examen van New Communication Technologies. Dat ging echt supergoed. Natuurlijk omdat ik flink geleerd had!

We zijn ook eindelijk gestart met het vak Producing & Directing. Ik zit in een groep met Vanessa, Blanca en Kofola, 3 spaanse meisjes. Morgen komen we samen om een onderwerp te zoeken voor de documentaire die we moeten maken.

En ook mijn turkse les is gestart! Dat is best veel werk. Eerst moet je op jezelf de Units studeren, daarna heb je 2 keer per week een uurtje les via de webcam, waarbij de leerkracht dan vragen stelt, gesprekken voert en zo ineens test of je je Units wel geleerd hebt. En achteraf moet je dan nog eens huiswerk inleveren. Maar op deze manier gaat het wel snel vooruit. Ik heb op een week tijd echt al veel bijgeleerd!

En dan nog wat leuk nieuws! (voor mij toch). Dit weekend ga ik naar Cyprus! Van zaterdagochtend tot woensdagochtend zal ik Cyprus verkennen, samen met Chloé en Victoire. Victoire had een supergoedkoop vliegtuigticket gevonden, die kans konden we niet laten schieten. Een van de dagen komen we samen om alles te plannen. Wat we gaan bezichtigen, waar we gaan slapen,... Ik kijk er echt al naar uit. Want hier in Turkije begint het flink af te koelen, terwijl het in Cyprus dit weekend nog 26°C is!

En natuurlijk klinkt dit weer allemaal als vakantie, maar ik moet hier dus ook wel degelijk leren en werken. Al gebeurt dat leren wel op mijn balkonnetje in de zon ;)

Görüsürüz!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!