Bijna tijd om te vertrekken!

Ondertussen zijn mijn reispas, visum en volmachtdocumenten allemaal in orde. Ook mijn stage is helemaal geregeld. En nu blijkt ook dat Jonas niet mee zal kunnen gaan, dus het zal een soloreis worden. Maar ik zie het helemaal zitten :) Mijn flatmate is supervriendelijk. Hij komt mij zelfs om 3u 's nachts van de luchthaven halen! Ik ben echt benieuwd naar ons appartement, de stad, de school,... Nu de meeste Erasmussers van m'n klas al vertrokken zijn, kan ik ook niet meer wachten!

Reacties

Reacties

je broertje

Eerst moet je wel zorgen dat alles in de koffer past
en dat de koffer dan niet teveel weegt...
ik zal je missen meis,

je broertje

Sofie

Voorlopig past het nog allemaal, dat gewicht is iets anders :)
Ik ga je ook heel erg missen schat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!