De eerste dagen in Eskisehir

De derde dag al!

Gisteren zijn Sezer en ik naar school geweest, om mijn vakken te kiezen bij de Erasmuscoördinator. Ik heb uiteindelijk gekozen voor 4 vakken en 1 groot praktijkproject. De vakken die ik ga volgen zijn: Basic Photograpy, Film Production Theory, New communication Technologies, a Turkish language course en dan het grote filmproject, waarbij ik met andere erasmusstudenten een heel semester lang aan een film ga werken. Zowel een onderwerp zoeken, uitschrijven, storyboards maken als het filmen en monteren. Ik kijk er al heel erg naar uit.

Gisteren was ook het eerste Erasmusfeestje, maar omdat dat in een Club was, heb ik niet zo veel mensen leren kennen. Praten was nogal moeilijk :) Kheb wel een duitse jongen en meisje leren kennen, zij waren heel tof! Ik hoop dat ik ze nog wat vaker zal tegenkomen. Tot nu toe heb ik nog geen medestudenten (van mijn departement) ontmoet. Ik ben benieuwd hoe zij zullen zijn.

Vandaag ben ik met Sezer, Gozde (zijn zusje) en zijn mama naar Espark geweest. Dat is een groot shoppingcenter hier om de hoek. Dan hebben we ook mijn sim-kaart gekocht. Daarnet om 20u was mijn sim-kaart klaar voor gebruik. Mijn eerste smsjes waren naar Gozde en Süleyman, in het Turks! Want ik heb daarnet een cursus basisturks gekregen van Sezer :) Het 'echte' turks ga ik natuurlijk op school leren, tijdens de turkse les, maar nu kan ik toch al beleefd 'dankuwel', 'goeiemorgen' en 'goeienavond' zeggen tegen zijn mama, want zij kan geen engels..

Maandagnamiddag heb ik mijn eerste les, fotografie. Ik heb de oude cursus van Sezer gekregen, en het ziet er naar uit dat ik al de leerstof al ken. Maar we moeten voor de les ook papers schrijven en foto's maken, dus het is nog niet allemaal in de sjakosj :)

Ik kijk al uit naar mijn lessen! See you!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!