Eerste schooldag!

Vol spanning stond ik deze ochtend op. 'Wat moet ik aandoen?' 'Zit mn haar wel goed?' 'Wat moet ik meenemen?'. Jaja, twas de eerste schooldag. Mijn eerste les (Basic Photography) zou om 14u beginnen, en Sezer en ik hadden afgesproken om op school te lunchen. Dus vertrokken we rond 12u30 richting school. Kmoet er toch een dik halfuur voor rekenen, want de campus is maar een kwartierke te voet, maar mijn faculteit ligt weer helemaal aan het einde van de campus :(.

De cafetaria waar we gingen eten leek een beetje op die van een middelbare school. Het positieve is dat je er voor 1 TL (dat is ongeveer 45 eurocent) een hele maaltijd krijgt! Soep met broodje, groentjes, vlees/vis, water en een nagerechtje (een koekje ofzo). Zot e?! Zelfs voor hier is dat overdreven cheap.

Na het eten gingen we dan op zoek naar mijn lokaal. We waren nog wat vroeg dus hebben we buiten wat gezeten met vrienden van Sezer. Om stipt 14u stond ik in het lokaal. Om stipt 14u45 vertrok ik uit het lokaal, zonder een leerkracht gezien te hebben. We hebben daar al die tijd met ongeveer 25 studenten gezeten, tot er iemand kwam zeggen dat de leerkacht er niet geraakte vandaag. Dan ben ik maar terug naar huis gegaan. (voor de eerste keer alleen! :) )

Voor een eerste schooldag was dit echt extreeeem teleurstellend. Ik keek er zo naar uit! Morgen gaan de lessen waarschijnlijk ook niet door, zo gaat dat hier de eerste week. Maar om 9u30 moet ik toch op de campus zijn voor de Orientation Day voor Erasmus studenten :) Dan zal ik alle andere Erasmussers ontmoeten.

Voor degenen die mij iets willen opsturen, hier is mijn adres:

Sofie Claes

Güllük Mahallesi, Balkan Caddesi,

Kardelen Apartmani, 41/8 Tepebasi,

ESKISEHIR

Reacties

Reacties

sven

veel succes ginder ,)

Elien Melotte

Hoi Sofie

Het ziet er daar super leuk uit! Ik had gerust mee kunnen gaan, want heb nog altijd geen werk... Snik!
Hopelijk volgen snel de eerste lessen!
Veel plezier daar!

Elien
x

Sofie

Dankjewel broeder :)

Elieeeen! Ge moogt altijd meekomen met Sarah, als ze mij komt bezoeken :) Plaats genoeg hier!
Ik hoop dat je snel een job vindt.. mrja, sniet zo makkelijk e..

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!